Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky pre nákup:

1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásených predávajúcim. Predávajúci je GB products s.r.o. Haburská 21 82101 Bratislava . Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

2) OBJEDNANIE TOVARU

Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne, e-mailom na gbproducts.sk@gmail.com alebo telefonicky na tel. čísle +421905 442 889

Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Rozmery, váha a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, V prípade nezrovnalostí Vás samozrejme budeme kontaktovať.

Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky.

Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky najlepšie osobne, e-mailom alebo telefonicky a úhradu finančnej zálohy kupujúcim

3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Objednávka je prijatá do nasledujúceho pracovného dňa a jej potvrdením predávajúcim sa stáva kúpnou zmluvou, ktorá bola uzatvorená na diaľku. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať.

4) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

Kupujúci má právo návrh na uzavretie kúpnej zmluvy zrušiť elektronickou formou (e-mailom) kedykoľvek pred potvrdením objednávky predávajúcim, po potvrdení iba v prípade, ak predávajúci nesplní zmluvné podmienky dodania. Iné zrušenie návrhu, alebo inou formou ako e-mailom predávajúci neakceptuje. Pokiaľ kupujúci zruší potvrdenú objednávku, je predávajúcemu povinný uhradiť škodu vzniknutú týmto jednaním (dokázateľné náklady ako napríklad doručenie zákazníkovi).

Formulár na zrušenie objednávky TU

5) POŠTOVNÉ A DOPRAVA

Tovar zasielame prostredníctvom Slovenskej pošty. Cena poštovného: pri objednávke tovaru do 90 € poštovné 4,70 € (pri platbe vopred na účet). pri doručení na dobierku poštovné 5,50 € . Nad 90 € poštovné v rámci Slovenska zdarma. Rozvoz tovaru v rámci Bratislavy je 1,90 € s možnosťou platby v hotovosti pri prevzatí tovaru. Ak je cena vyššia ako 90 € rozvoz v rámci Bratislavy zdarma. Osobný odber po telefonickom dohovore na tel. č. +421905 442 889. Platba v hotovosti.

6) DODACIA LEHOTA

Dodacia lehota je od 2 do 14 pracovných dní, v závislosti na dodacích podmienkach našich partnerov. V prípade, že nejaký tovar nebude skladom a bude tam dlhšia dodacia lehota ako 14 pracovných dní od potvrdenie objednávky predávajúcim, budeme Vás čo najskôr kontaktovať. Kupujúci má v tomto prípade nárok na odstúpenie od zmluvy.

7) SPÔSOB PLATBY

Úhrada objednaného tovaru je možná nasledovnými spôsobmi:

- platbou vopred na účet - číslo účtu a všetky údaje potrebné pre zrealizovanie platby nájdete na stránke Kontakt.

- pri doručení na dobierku

- rozvoz tovaru v rámci Bratislavy s možnosťou platby v hotovosti pri prevzatí tovaru.

Spôsob platby si kupujúci určí v procese objednávania. Daňový doklad s vyčíslením kúpnej ceny dostane kupujúci e-mailom v deň odoslania tovaru predávajúcim. Originál daňového dokladu je možné vyžiadať e-mailom a bude vám zaslaný poštou.

8) VÝMENA TOVARU

V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci.

9) REKLAMÁCIE

Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Ak kupujúci pri preberaní tovaru zistí rozdiel v množstve tovaru alebo vady tovaru je povinný spísať pri preberaní tovaru u doručovateľa zápis. Prípadné vady je kupujúci povinný ihneď t.j. v deň prevzatia tovaru nahlásiť predávajúcemu. Za vady spôsobené prepravcom neručíme.

Postup pri reklamácii:

1) Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne
2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu
4) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode. Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatiu tovaru našou firmou. V prípade dlhších reklamácií, Vás budeme čo najskôr informovať o stavu reklamácie.

10) ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Ak je kupujúcim fyzická osoba, kúpna zmluva má charakter spotrebiteľskej zmluvy, ktorá bola uzavretá použitím komunikačných prostriedkov na diaľku. V zmysle § 12 ods.1 zákona č. 102/2000 Z. z. je kupujúci oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.
Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené e-mailom alebo písomne, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii tovaru, predávajúceho, kupujúceho a odstúpenie od zmluvy musí byť do 14 pracovných dní doručené spolu s tovarom do sídla predávajúceho na náklady a nebezpečenstvo kupujúceho.

Tovar nesmie byť použitý ani poškodený, musí byť zabalený (nepoškodený obal), kompletný a doručený predávajúcemu. Tovar musí byť zaslaný ako doporučená a poistená zásielka, prosím neposielajte tovar na dobierku, nebude akceptovaný. Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru, Vám zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť za tovar pošleme prevodom na bankový účet a to najneskôr do 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. V prípade, že je tovar vrátený predávajúcemu v inom ako neporušenom stave, je predávajúci oprávnený požadovať od kupujúceho uvedenie tovaru do pôvodného stavu alebo odstúpiť od zmluvy bez nároku na vrátenie zaplatenej kúpnej ceny.

Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy aj v prípade, ak s termínom dodania tovaru dlhším ako 14 pracovných dní nesúhlasí. Oznámenie o odstúpení musí byť predávajúcemu doručené písomnou alebo elektronickou formou (e-mailom) do 12 hodín od e-mailového oznámenia predávajúceho, že doba dodania tovaru bude dlhšia ako 14 pracovných dní. Neskoršie doručenie odstúpenia od zmluvy alebo inou ako vyššie uvedenou formou predávajúci neakceptuje.

11) STORNO POKUTY

Predávajúci s kupujúcim sa dohodli na nasledovných storno pokutách súvisiacich s vrátením tovaru predávajúcemu z dôvodu na strane kupujúceho:

Každá objednávka, pri ktorej kupujúci nevyužije právo zrušiť objednávku podľa obchodných podmienok ( časť 4)ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY ) je záväzná, a preto ak kupujúci neprevezme zásielku (všetky argumentácie neprevzatia zásielky typu "nedostal som oznámenie o doručení" sú brané ako jednoznačne účelové a sú predajcom neakceptovateľné), je povinný uhradiť vzniknuté náklady na odoslanie vo výške 5 EUR (poštovné, balné, poplatok za vrátenie zásielky) a storno pokutu vo výške 5 EUR, pretože kupujúci je povinný podľa §370, §447a §365 Obch. Z. prevziať riadne a včas doručený tovar od predávajúceho, ktorý si záväzne objednal a zaplatiť zaň dohodnutú kúpnu cenu.

Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje súhlas s našimi obchodnými podmienkami a storno pokutou vo výške 5 EUR v prípade neprevzatia zásielky na základe záväznej objednávky.

Platobné informácie potrebné k úhrade sankcie budú zaslané elektronickou a písomnou formou.

Všetky neuhradené pohľadávky (neuhradené náklady a storno pokuty), budú vymáhané súdnou cestou vrátane nákladov s tým spojených ako sú: súdne poplatky, trovy právneho zastúpenia, trovy exekútora a úrokov z omeškania.

12) ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:

1.Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené, ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.

2. Práva odberateľa vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších právnych predpisov zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.

3. Predávajúci ani odberateľ nezodpovedá za oneskorené plnenie svojich záväzkov vyplývajúcich z týchto podmienok, ak takéto oneskorenie bolo spôsobené "vyššou mocou" alebo okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť, a takáto strana má právo na primerané predĺženie lehoty pri plnení svojich záväzkov.

 

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie